Hot spot India
Af Mette Voigt
Temabog, som tager udgangspunkt i det moderne Indien. Der tegnes et billede af et Indien i rivende udvikling gennem aktuelle emner som startups, Bollywood og influencers. Med tekster og elevaktiverende opgaver til engelskundervisningen på de gymnasiale uddannelser.
Materialet indeholder
Indholdsfortegnelse: Aspects of India (Discovering IndiaOn India's independence day
How to kidnap the rich - Chapter 1)
Indian startups (Women entrepreneurs
Two startup cases
The successfull startup
How I braved Anu Aunty and Co-founded a million dollar company)
Indian influencers (Influencers marketing
Influencers on Instagram
How to kidnap the rich - chapter 7)
Bollywood (Indian film industry seeks new horizons in Cannes
The perils of being moderately famous
Noise - the richshawala)
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet
Forlaget skriver: Temabogen Hot Spot India tager udgangspunkt i det moderne Indien og tegner et billede af et Indien i rivende udvikling gennem nedslag i emnerne: Aspects of IndiaIndian StartupsIndian InfluencersBollywood.I Aspects of India, går eleverne på opdagelse i indisk økonomi, kultur, og teknologi for at få et førstehåndsindtryk af Indien. I næste kapitel flyttes fokus til indiske startup-virksomheder - her kommer eleverne til at arbejde med indiske startup virksomheder, og de får også et indblik i, hvorfor startup virksomheder ejet af kvinder er med til at ændre det indiske samfund. Derefter stilles der skarpt på influencerindustrien i Indien, der har over fire millioner influencers. Eleverne får en forståelse for, hvorfor influencers er en vigtig brik i at øge salget, og desuden kommer eleverne til at arbejde med to indiske influencers. Til sidst får eleverne en intro til Bollywood; den indiske filmindustri, der er meget mere end klassiske Bollywoodfilm.
-
Engelsk
-
Temaer
-
-
Ungdomsuddannelser
-
Faglige områder
-