Du er ikke logget ind
Del
Tilbage
Billede af materialet KenaThoa
Bog
OBS: Dette er et informationsmateriale til dig - det må ikke bruges i din undervisning
KenaThoa
fanget i et spil
3.-7. klasse

Af Maja Boll Kubel Højmose

Kenneth og hans venner Thomas, Nanna og Emma bliver fanget i en magisk verden, hvor de må overvinde en masse udfordringer for at finde deres vej hjem igen. En spændende fantasy-fortælling for dem, der kan lide historier om magiske verdener. For 9-10-årige.


Side
af

Log ind og få adgang

Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet
Materialeplatformens logo

Forlaget skriver: Det er en amarok. Kenneth synker. Det er et væsen fra Grønland. Dens hyl kan røre nordlyset, og dens spor efterlader ingen mærker i sneen. Et møde med en amarok kan give dig styrke, men hvis du gør den eller dens familie fortræd, er den dødsensfarlig.Vinden får amarokkens pels til at bølge let. Dens vilde øjne lyser rødt. Blod drypper fra mundvigen. Den river en luns kød af en død bjergged og sluger den i én mundfuld. Den blotter de sylespidse tænder og snerrer.Kenneth elsker rollespil og at hænge ud med sine venner. Men da han finder det mystiske brætspil KenaThoa på skolen, går tingene ikke som planlagt. I spillets verden bliver Kenneth og vennerne forvandlet til ægte helte! For at slippe ud igen må de klare fire farlige udfordringer. Kan de overvinde mørket og finde vejen hjem?

Redaktør
Helle Perrier
Udgiver
Krabat
Udgivelsesår
2025
Faustnummer
140 320 471
ISBN-nummer
9788776380007
Fysisk beskrivelse
151 sider
Sprog
Dansk
Materialetype
Bog