Tilbage
Udtryk
Reklamer
Af Hanne Pedersen
Formålet er at synliggøre reklamers påvirkninger med henblik på at skabe en bevidst stillingtagen til reklamen som genre og kunstart.
Reklamer
7.-10. klasse
Af Hanne Pedersen
Formålet er at synliggøre reklamers påvirkninger med henblik på at skabe en bevidst stillingtagen til reklamen som genre og kunstart.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetReklameanalyse baseret på fiktion/sagprosa, intertekstuelle tricks, berettermodel og Freuds personlighedsopfattelse. Billedanalyse forudsættes bekendt.
-
Dansk
-
Fortolkning
-
Udgiver
Gyldendal
Udgivelsesår
2007
Faustnummer
2 433 829 0
ISBN-nummer
9788702008333
Fysisk beskrivelse
48 sider
Sprog
Dansk
Materialetype
Bog
Målgruppe
Fra 13 år