Materialet indeholder
Del 1 - Arbejde med AKT - Adfærd, kontakt og trivsel (Rasmus Alenkær: Hokus, pokus, ro : adfærdsledende kommunikation i undervisningen. Christian Varming: Den pædagogiske stifinder : AKT-medarbejderens rolle i den inkluderende skole. Konstruktiv konflikthåndtering og (elev)mægling : i den inkluderende skole / Christian Varming og Marie Kring. Mike KcKeon: Arbejdet med AKT i Newham. En introduktion til classroom management og school management / Bodil Bang-Larsen og Ole Bang-Larsen). Del 2 - Udvikling i praksis (Neil Berry: Minus til plus. Inklusion gennem lokal kompetenceudvikling : en præsentation af tre skoleudviklingsredskaber / Sidsel Werner og Hallvard Håstein. Rasmus Alenkær: Den nødvendige refleksion : refleksion i den lærende og inkluderende skole. Daniel Hald: Intern konsultation i praksis : AKT-koordinatoren som leder af refleksive udviklingsprocesser. Jørn Nielsen: Inklusion forstået som udviklende fællesskaber). Del 3 - Undervisning (De dygtige elever skal også inkluderes : dynamisk holddeling i praksis / Mette Cramer og Torben Mørup. Én for alle og alle for én : om læring i fællesskabet / Kirsten Hartmann og Anne Line Dam Hansen. Christian Quvang: Sådan husker vi det : En "samtale" med to unge og deres oplevelser i en ekskluderende skole)Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetBidragsyder
Rasmus Alenkær
Udgiver
Frydenlund
Udgivelsesår
2008
Faustnummer
2 745 518 2
ISBN-nummer
9788778877345
Fysisk beskrivelse
328 sider
Sprog
Dansk
Materialetype
Bog