Tilbage
Code-a-pillar, Materialesæt
Fisher-Price
En kodelarve, der tilskynder børn til at udvikle vigtige færdigheder som problemløsning, planlægning, sekventering og kritisk tænkning.
0.-2. klasse
Fisher-Price
En kodelarve, der tilskynder børn til at udvikle vigtige færdigheder som problemløsning, planlægning, sekventering og kritisk tænkning.
Sættet indeholder (11 elementer)
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetCode-a-pillar eller kodelarve er en lille robot-larve, der arbejder med begyndende kodning. Det er især de helt yngste elever, der især vil have glæde af arbejdet med kodelarven.
Arbejdet med Code-a-Pillar vil kunne understøtte et begyndende arbejde med både tankeprocesser og tilgange i forhold til computationel tænkning.
Larven kodes ved at sætte forskellige led sammen. Hvert led udgør en kommando så som "lige ud", "drej til højre", "drej til venstre", "kør i en cirkel" osv. Larven bevæger sig herefter ud fra de forskellige kommandoer.
Code-a-Pillar kan anvendes til meget mere end programmering.
-
Matematik
-
Matematiske kompetencer
-
-
Natur/teknologi
-
Teknologi og ressourcer
-
CFU vejledning
Peter Bak-Jensen
Pædagogisk note
Peter Bak Jensen
Udgiver
Fisher-Price
Udgivelsesår
2017
Faustnummer
9 987 305 6
Fysisk beskrivelse
2 kasser
Sprog
Dansk