Tilbage
Pædagogisk rækkevidde
Co-teaching
Af Janne Hedegaard Hansen
Forlaget skriver: Forskelle mellem børn er et vilkår i danske skoler. Nogle har brug for ro og fordybelse, andre trives bedst med variation og korte pauser. Og alle de andre elever i klassen skal også have særlig opmærksomhed. Ingen lærer kan favne kompleksiteten alene. Derfor er der brug for at koble almen- og specialpædagogik i undervisningen. Det kan skoler gøre gennem co-teaching.
Co-teaching
0.-10. klasse
Af Janne Hedegaard Hansen
Forlaget skriver: Forskelle mellem børn er et vilkår i danske skoler. Nogle har brug for ro og fordybelse, andre trives bedst med variation og korte pauser. Og alle de andre elever i klassen skal også have særlig opmærksomhed. Ingen lærer kan favne kompleksiteten alene. Derfor er der brug for at koble almen- og specialpædagogik i undervisningen. Det kan skoler gøre gennem co-teaching.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetRedaktør
Cecilie Harrits
Udgiver
AARHUS UNIVERSITETSFORLAG A/S
Udgivelsesår
2019
Faustnummer
CFUMAT1111525
ISBN-nummer
9788771846478
Materialetype
Bog