Tilbage
Sansespor
Sansespor. Stoppesteder. Lærervejledning
Af Yvonne Hejselbæk Roug-Andersen
Forlaget skriver: Grundtanken i Sansespor er, at skriveudvikling hænger sammen med skrivelyst. Elevens personlige følelser, sansninger, oplevelser, associationer og indre billeder medfører en glæde ved selve skriveprocessen, der gør skrivningen meningsfuld og afspejler sig i kvaliteten af den endelig tekst.
I Sansespor bringes elevernes egne undersøgelser, eksperimenter og konkrete erfaringer i spil ud fra en sanse- og oplevelsesbaseret tilgang med tid til at stoppe op, sanse og inspireres til et konkret forestillingsindhold - uden forudgående fokus på krav om genrer og sprogbrug.
Sansespor. Stoppesteder. Lærervejledning
5.-6. klasse
Af Yvonne Hejselbæk Roug-Andersen
Forlaget skriver: Grundtanken i Sansespor er, at skriveudvikling hænger sammen med skrivelyst. Elevens personlige følelser, sansninger, oplevelser, associationer og indre billeder medfører en glæde ved selve skriveprocessen, der gør skrivningen meningsfuld og afspejler sig i kvaliteten af den endelig tekst.
I Sansespor bringes elevernes egne undersøgelser, eksperimenter og konkrete erfaringer i spil ud fra en sanse- og oplevelsesbaseret tilgang med tid til at stoppe op, sanse og inspireres til et konkret forestillingsindhold - uden forudgående fokus på krav om genrer og sprogbrug.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetDesigner
Nina Hagen
Forfatter
Merete Schou Magius
Yvonne Hejselbæk Roug-Andersen
Yvonne Hejselbæk Roug-Andersen
Redaktør
Anne Fægteborg
Udgiver
DANSKLÆRERFORENINGENS HUS A/S
Udgivelsesår
2020
Faustnummer
CFUMAT1113793
ISBN-nummer
9788772111551
Materialetype
Bog