Tilbage
Secrets of the superbrands
Technology
BBC Knowledge
Alex Riley undersøger, hvordan teknologiske superbrands får os til at købe deres ting, få tillid til dem og endda blive dedikerede fans af dem: Apple, Facebook, Google, Microsoft, Nokia, Sony og pornoindustrien.
Technology
9.-10. klasse
Ungdomsuddannelser
Voksenuddannelser
BBC Knowledge
Alex Riley undersøger, hvordan teknologiske superbrands får os til at købe deres ting, få tillid til dem og endda blive dedikerede fans af dem: Apple, Facebook, Google, Microsoft, Nokia, Sony og pornoindustrien.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet-
Ungdomsuddannelser
-
Faglige områder
-
Instruktør
Adam Boome
Udgiver
BBC Knowledge
Udgivelsesår
2013
Faustnummer
TV0000023360
Fysisk beskrivelse
TV-optagelse, 50 min
Sprog
Engelsk
Materialetype
TV-udsendelse
Spilletid
50 min..
TV-dato
8. jan. 2013 kl. 16.05