Tilbage
Secrets of the superbrands
Food
BBC Knowledge
Alex Riley kaster et blik på drikke- og fødevareindustriens superbrands for at se, hvad der er så specielt tillokkende ved dem: Coca-Cola, Heinz, McDonald's, Red Bull og Starbucks.
Food
8.-10. klasse
Ungdomsuddannelser
Voksenuddannelser
BBC Knowledge
Alex Riley kaster et blik på drikke- og fødevareindustriens superbrands for at se, hvad der er så specielt tillokkende ved dem: Coca-Cola, Heinz, McDonald's, Red Bull og Starbucks.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetDen pædagogisk vejledning retter sig mod faget engelsk i 8.-10. klasse samt gymnasiale uddannelser. Udsendelsen kan indgå i temaer som fx. "Youth Culture", "Globalization", "Food", "The Teenage Consumer". Vejledningen sætter fokus på: forbrugeradfærd, identitet, det globale overfor det lokale og kultur. Desuden foregår størsteparten af udsendelsen i engelsktalende lande og der rettes derfor også fokus mod dels kulturelle ligheder og forskelle dels forståelse af forskellige varianter af talt engelsk.

MitCFU
Hertil findes pædagogisk vejledning:
Hent PDF-
Engelsk
CFU vejledning
Anna Bruun
Instruktør
Adam Boome
Udgiver
BBC Knowledge
Udgivelsesår
2013
Faustnummer
TV0000023361
Fysisk beskrivelse
TV-optagelse, 52 min
Sprog
Engelsk
Materialetype
TV-udsendelse
Spilletid
52 min..
TV-dato
17. jan. 2013 kl. 21.00