Du er ikke logget ind
Del
Tilbage
TV-reklamer - en introduktion til retorik og genre
8.-9. klasse






Side
af

Log ind og få adgang

Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet

Den pædagogiske vejledning retter sig mod faget dansk i 8.-9. klasse og knytter sig til de 7 tv-reklamer i materialesættet "TV-reklamer - en introduktion til retorik og genre". Den pædagogiske vejledning præsenterer let tilgængelige værktøjer til at analysere en tv-reklames retoriske virkemidler og til at beskrive dens genre. Den indeholder desuden forslag til elevøvelser, hvor eleverne inddrager tv-reklamer fra den aktuelle sendeflade.
NB Når du booker disse reklamer, skal du lægge dem i Kurv og booke dem enkeltvis herfra. Klik på kurven med plusset, og vælg herefter kurven øverst, hvor du så booker dem.

MitCFU logo
MitCFU
Hertil findes pædagogisk vejledning:
Hent PDF
CFU vejledning
Hans-Christian Christiansen
Susanne Gjessing
Pædagogisk note
Trine Ferdinand
Udgivelsesår
2015
Faustnummer
TV0000032949