Tilbage
Secrets of the superbrands
Teknologi
DR3
Alex Riley undersøger, hvordan teknologiske superbrands får os til at købe deres ting, få tillid til dem og endda blive dedikerede fans af dem: Apple, Facebook, Google, Microsoft, Nokia, Sony og pornoindustrien.
Teknologi
9.-10. klasse
Ungdomsuddannelser
Voksenuddannelser
DR3
Alex Riley undersøger, hvordan teknologiske superbrands får os til at købe deres ting, få tillid til dem og endda blive dedikerede fans af dem: Apple, Facebook, Google, Microsoft, Nokia, Sony og pornoindustrien.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialetInstruktør
Adam Boome
Udgiver
DR3
Udgivelsesår
2015
Faustnummer
TV0000033387
Fysisk beskrivelse
TV-optagelse, 50 min
Sprog
Engelsk
Undertekster
Dansk
Materialetype
TV-udsendelse
Spilletid
50 min..
TV-dato
3. apr. 2015 kl. 17.10