Du er ikke logget ind
Del
Tilbage
Serie
Skolebænken

Hvad er bedst - projektarbejde, klasseundervisning eller måske ligefrem forelæsninger? Er det læreren eller eleven eller måske nogen helt andre, der har ansvaret for undervisningen i skolen? Og hvad er det i det hele taget uddannelsessystemet kan og skal gøre i det moderne samfund? Og hvordan finder man egentlig ud af, hvad der er bedst? En af dem, der beskæftiger sig med disse store sprøgsmål på videnskabeligt grundlag er professor Karen Borgnakke. Hun er gæst hos Thorkild Thejsen i denne udgave af "Skolebænken", hvor der som sædvanlig også er mulighed for at få en historisk vinkel på emnet i museumschef Keld Grinder-Hanses afdeling af programmet.
Side
af

Log ind og få adgang

Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet


Ansvar for egen læring
DK4

Børnelitteraturen og skolen
DK4

Den professionelle lærer
DK4

Fra Christiansborg over PISA til lærerværelset
DK4

Fra sløjd og håndarbejde til materiel design
DK4

Læseundervisning
DK4

Pædagogisk ledelse - evaluering og udvikling
DK4

Seminariet og lokalsamfundet
dk4

Styrk naturfagene - men hvordan?
DK4

Udgiver
DK4
Faustnummer
CFUSERIE_Skolebænken